Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1263767" data-attributes="member: 136280"><p>Du är inte tvungen att jobba hela tiden. Du får välja rätt yrke : ) </p><p>Har några kompisar som jobbat med att lägga asfalt. Dom har varit lediga en hel del under vinter/vår. Samma med dom som varit på oljeplattformar.</p><p>Som lärare har jag möjlighet att åka en hel del skidor och även råd att åka tåg. </p><p>Men om jag hellre hade tillbringat mina skidresor utanför skanderna så hade jag säkerligen valt flyg. Har fortfarande mardrömmar om ucpa’s sovbuss. </p><p>Baksidan med läraryrket är att den längsta ledigheten är på sommaren, tur att det är kul att cykla utförs också. </p><p></p><p>Handlar till stor del om prioritering. </p><p>Kompisar åker med sina kids till nå all inklusive i medelhavet på sommaren och undrar hur jag har råd att åka till gränsen med mina på våren. </p><p>Nej nu har jag svamlar klart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1263767, member: 136280"] Du är inte tvungen att jobba hela tiden. Du får välja rätt yrke : ) Har några kompisar som jobbat med att lägga asfalt. Dom har varit lediga en hel del under vinter/vår. Samma med dom som varit på oljeplattformar. Som lärare har jag möjlighet att åka en hel del skidor och även råd att åka tåg. Men om jag hellre hade tillbringat mina skidresor utanför skanderna så hade jag säkerligen valt flyg. Har fortfarande mardrömmar om ucpa’s sovbuss. Baksidan med läraryrket är att den längsta ledigheten är på sommaren, tur att det är kul att cykla utförs också. Handlar till stor del om prioritering. Kompisar åker med sina kids till nå all inklusive i medelhavet på sommaren och undrar hur jag har råd att åka till gränsen med mina på våren. Nej nu har jag svamlar klart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp