Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1263877" data-attributes="member: 136280"><p>Kul att höra att det funkar fint för dig att åka elbil på dina resor. Det börjar bli bättre med laddstationer, sen nått år finns det på Storulvåns fjällstation, vilket givetvis är bra. </p><p>Dock är ju elbil endast en ( liten) del i den negativa påverkan vi har på klimatet. Lägger du lika mycket fokus på vad du äter, dina inköp av kläder etc och hur eventuella sparpengar är placerade? Sen är ju givetvis varje sak man gör för att minska utsläppen bra, jag menar inget annat.</p><p></p><p>Jag tycker det är bra att klimatfrågan lyfts. Speciellt i ett forum för skid/brädåkare där det enligt min uppfattning ofta sker inköp av kläder och åkdon trots att de man har fungerar utmärkt. </p><p>Det har blivit mycket fokus på just elbilen i tråden, andra områden lyfts inte på samma sätt vilket jag tycker är synd.</p><p>Senast jag köpte öl valde jag att köpa lokalproducerad istället för importerad : )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1263877, member: 136280"] Kul att höra att det funkar fint för dig att åka elbil på dina resor. Det börjar bli bättre med laddstationer, sen nått år finns det på Storulvåns fjällstation, vilket givetvis är bra. Dock är ju elbil endast en ( liten) del i den negativa påverkan vi har på klimatet. Lägger du lika mycket fokus på vad du äter, dina inköp av kläder etc och hur eventuella sparpengar är placerade? Sen är ju givetvis varje sak man gör för att minska utsläppen bra, jag menar inget annat. Jag tycker det är bra att klimatfrågan lyfts. Speciellt i ett forum för skid/brädåkare där det enligt min uppfattning ofta sker inköp av kläder och åkdon trots att de man har fungerar utmärkt. Det har blivit mycket fokus på just elbilen i tråden, andra områden lyfts inte på samma sätt vilket jag tycker är synd. Senast jag köpte öl valde jag att köpa lokalproducerad istället för importerad : ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp