Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1263901" data-attributes="member: 45125"><p>Om det, att andra utanför inte gör något, hade varit en ståndpunkt som kommit fram och fört debatten om alternativ framåt tycker jag den vore relevant. Att det leder till att vi utvecklar andra I- länder eller U-länder, och skickar hjälp. </p><p></p><p>Är det inte så att det leder till att andra alternativ utforskas blir kommentaren en upprepning, uppgivenhet och/eller ryggdunkningar om att vad vi gör ändå inte ger någonting. Jag är fortfarande mer säker på att folk här inne kan se över sin privata konsumtion eller jobbleverans än att klura ut kreativa idéer i andra länder. </p><p></p><p>Så åsiktskorridoren är frågan om inte den är smalare i klimatmotarbetar/uppgivenhets-gänget, och jag undrar alltid varför. När det på riktigt skulle kunna gynna oss alla att börja i någon ände av problemet. Kanske borde fokus vara att skriva en positiv klimatnyhet varje dag, och skapa en rörelse av det. För det finns massor av bra saker som händer i världen rörande klimatet just nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1263901, member: 45125"] Om det, att andra utanför inte gör något, hade varit en ståndpunkt som kommit fram och fört debatten om alternativ framåt tycker jag den vore relevant. Att det leder till att vi utvecklar andra I- länder eller U-länder, och skickar hjälp. Är det inte så att det leder till att andra alternativ utforskas blir kommentaren en upprepning, uppgivenhet och/eller ryggdunkningar om att vad vi gör ändå inte ger någonting. Jag är fortfarande mer säker på att folk här inne kan se över sin privata konsumtion eller jobbleverans än att klura ut kreativa idéer i andra länder. Så åsiktskorridoren är frågan om inte den är smalare i klimatmotarbetar/uppgivenhets-gänget, och jag undrar alltid varför. När det på riktigt skulle kunna gynna oss alla att börja i någon ände av problemet. Kanske borde fokus vara att skriva en positiv klimatnyhet varje dag, och skapa en rörelse av det. För det finns massor av bra saker som händer i världen rörande klimatet just nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp