Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakeplisken" data-source="post: 1264207" data-attributes="member: 150675"><p>Alternativet till förändring finns i dagsläget inte.</p><p></p><p>All forskning är entydig. Det behövs drastiska förändringar nu.</p><p>Visst är det komplexa problem, men de löses genom engagemang och att se lösningar, inte genom att sitta och komma på anledningar till varför saker inte går. Den taktiken är faktiskt ganska värdelös för att nå framgång. </p><p></p><p>Men jag tror inte vi säger emot varandra, du har helt rätt att det behövs infrastruktur och ekonomi för denna omställning. Men att göra antydningar om att man skulle vara nazist/fascist eller vilka ideologier som nu åsyftades, tycker jag vi håller oss borta från.</p><p></p><p>Men oavsett, för att hålla oss till trådämnet, vad är dina förslag på vad vi skidåkare kan göra [USER=144594]@fredw[/USER]? (Istället för vad vi inte kan göra).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakeplisken, post: 1264207, member: 150675"] Alternativet till förändring finns i dagsläget inte. All forskning är entydig. Det behövs drastiska förändringar nu. Visst är det komplexa problem, men de löses genom engagemang och att se lösningar, inte genom att sitta och komma på anledningar till varför saker inte går. Den taktiken är faktiskt ganska värdelös för att nå framgång. Men jag tror inte vi säger emot varandra, du har helt rätt att det behövs infrastruktur och ekonomi för denna omställning. Men att göra antydningar om att man skulle vara nazist/fascist eller vilka ideologier som nu åsyftades, tycker jag vi håller oss borta från. Men oavsett, för att hålla oss till trådämnet, vad är dina förslag på vad vi skidåkare kan göra [USER=144594]@fredw[/USER]? (Istället för vad vi inte kan göra). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp