Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1264313" data-attributes="member: 59050"><p>Hej! Förlåt min dålig svenska. Men, hur mycket tjänar ni varje år? Så, hur mycket är ert lön? Jag arbetar som gymnasielärare, får ca. 550000 (eller 60000 euro brutto) varje år före skatter, ca. 350000 kr, 35000 euro i handen varje år. Jag har inte råd för ett sånt liv du talar om, i varje fall här i Finland. Och jag har jobbat 30 år nu, ska aldrig få bättre lön.</p><p></p><p>P.s. jag bara började tänka om, hur rika skribenter här i Freeride värkligen är. De har råd att ta flera veckors lov för att resa med segelbåtar, hästar, robåtar, tåg, för att åka skidor, nånstans, flera veckor om året. Och köpa en leasing elbil! Jag absolut har inte, jag är fattig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1264313, member: 59050"] Hej! Förlåt min dålig svenska. Men, hur mycket tjänar ni varje år? Så, hur mycket är ert lön? Jag arbetar som gymnasielärare, får ca. 550000 (eller 60000 euro brutto) varje år före skatter, ca. 350000 kr, 35000 euro i handen varje år. Jag har inte råd för ett sånt liv du talar om, i varje fall här i Finland. Och jag har jobbat 30 år nu, ska aldrig få bättre lön. P.s. jag bara började tänka om, hur rika skribenter här i Freeride värkligen är. De har råd att ta flera veckors lov för att resa med segelbåtar, hästar, robåtar, tåg, för att åka skidor, nånstans, flera veckor om året. Och köpa en leasing elbil! Jag absolut har inte, jag är fattig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp