Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 1268513" data-attributes="member: 12924"><p>Med tanke på hur pass mycket du förespråkar förändring mot en klimatvänligare livsstil, tar jag för givet att du också efterlever dina åsikter. Du åker kollektivt, skippar köttet, turar istället för lift, kör på dina 10 år gamla skidor och anorak i sug-tex osv osv. Ja, lever som du lär helt enkelt.</p><p></p><p>Och då är jag uppriktigt nyfiken och undrar hur du tycker att ditt liv som "klimat-influencer" har påverkat din omgivning? Har tex dina vänner, familj, släkt, kollegor och dylikt inspirerats av din livsstil så pass mycket att de följt i dina klimatvänliga fotspår?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 1268513, member: 12924"] Med tanke på hur pass mycket du förespråkar förändring mot en klimatvänligare livsstil, tar jag för givet att du också efterlever dina åsikter. Du åker kollektivt, skippar köttet, turar istället för lift, kör på dina 10 år gamla skidor och anorak i sug-tex osv osv. Ja, lever som du lär helt enkelt. Och då är jag uppriktigt nyfiken och undrar hur du tycker att ditt liv som "klimat-influencer" har påverkat din omgivning? Har tex dina vänner, familj, släkt, kollegor och dylikt inspirerats av din livsstil så pass mycket att de följt i dina klimatvänliga fotspår? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp