Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StefanAaroe" data-source="post: 1270594" data-attributes="member: 167938"><p>Vad bra. Det är nog tyvärr inte bara jag har som har den uppfattningen om man läser de svar du får. Men bra att det blir tydligt. </p><p></p><p>Kanske är svårt i ett sådant här forum (och du kanske redan har gjort det men jag har missat) men det vore intressant att se vad du faktiskt tycker att man ska prioritera. Min uppfattning just nu är att du mest har sågat de saker som görs och viftat undan det som småpotatis. Kanske därför jag har uppfattningen att du inte tycker att vi ska göra något förebyggande alls. </p><p></p><p>Men för tydligheten:</p><p>• Vilka ekonomiska förberedelser ska vi prioritera tycker du? </p><p>• Vilka proaktivt åtgärder är värda att satsa på? Som faktiskt får effekt? (Tydligen inte att köpa miljövänligt eller att köra elbil?) </p><p>• Vilket pris tycker du att vi ska förbereda oss på att betala (eller våra barnbarn)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StefanAaroe, post: 1270594, member: 167938"] Vad bra. Det är nog tyvärr inte bara jag har som har den uppfattningen om man läser de svar du får. Men bra att det blir tydligt. Kanske är svårt i ett sådant här forum (och du kanske redan har gjort det men jag har missat) men det vore intressant att se vad du faktiskt tycker att man ska prioritera. Min uppfattning just nu är att du mest har sågat de saker som görs och viftat undan det som småpotatis. Kanske därför jag har uppfattningen att du inte tycker att vi ska göra något förebyggande alls. Men för tydligheten: • Vilka ekonomiska förberedelser ska vi prioritera tycker du? • Vilka proaktivt åtgärder är värda att satsa på? Som faktiskt får effekt? (Tydligen inte att köpa miljövänligt eller att köra elbil?) • Vilket pris tycker du att vi ska förbereda oss på att betala (eller våra barnbarn) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp