Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakeplisken" data-source="post: 1283477" data-attributes="member: 150675"><p>Förstår faktiskt fortfarande inte din poäng.</p><p>Oändliga studier visar att det sker en global uppvärmning. Under den senaste tiden har dessa studier visat att det går snabbare än vad man tidigare trott. Uppvärmningen har fruktansvärda konsekvenser och den beror på människans beteende. Människans beteende behöver ändras. Jag ser inte hur ditt resonemang skulle leda till någon annan slutsats än detta?</p><p></p><p>På denna 20s långa tråd kan jag inte se att du haft en egentlig ståndpunkt utan jag upplever att du mest verkar försöka sprida skepsis mot vetenskapen, dvs som en klimatförnekare. Vad är din egentliga åsikt i klimatfrågan? Vad tycker du vi ska göra? </p><p></p><p>Min åsikt är att vi behöver ändra vårt beteende för att rädda jorden, våra medmänniskor och skidåkningen. Vad tycker du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakeplisken, post: 1283477, member: 150675"] Förstår faktiskt fortfarande inte din poäng. Oändliga studier visar att det sker en global uppvärmning. Under den senaste tiden har dessa studier visat att det går snabbare än vad man tidigare trott. Uppvärmningen har fruktansvärda konsekvenser och den beror på människans beteende. Människans beteende behöver ändras. Jag ser inte hur ditt resonemang skulle leda till någon annan slutsats än detta? På denna 20s långa tråd kan jag inte se att du haft en egentlig ståndpunkt utan jag upplever att du mest verkar försöka sprida skepsis mot vetenskapen, dvs som en klimatförnekare. Vad är din egentliga åsikt i klimatfrågan? Vad tycker du vi ska göra? Min åsikt är att vi behöver ändra vårt beteende för att rädda jorden, våra medmänniskor och skidåkningen. Vad tycker du? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp