Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1283613" data-attributes="member: 144594"><p>Sätta igen hålet är ju i detta fall lika med att sluta producera CO2. Är det vad du förespråkar? Eller menar du att tills vi lyckats med det så ska vi inte lägga resurser på något annat som har med klimatförändringar att göra?</p><p></p><p>Jag tänker att vi bör göra båda delarna, men att det inte är särskilt lätta avvägningar när det gäller hur mycket och vad. Några kanske kan ösa båten medan andra försöker täta båten som läcker och ytterligare några försöker konstruera nya båtar som håller tätt bättre. Eller? Är jag båtförnekare då? </p><p></p><p>Men så skönt det måste vara att tro sig ha hittat en enkel lösning på ett komplicerat problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1283613, member: 144594"] Sätta igen hålet är ju i detta fall lika med att sluta producera CO2. Är det vad du förespråkar? Eller menar du att tills vi lyckats med det så ska vi inte lägga resurser på något annat som har med klimatförändringar att göra? Jag tänker att vi bör göra båda delarna, men att det inte är särskilt lätta avvägningar när det gäller hur mycket och vad. Några kanske kan ösa båten medan andra försöker täta båten som läcker och ytterligare några försöker konstruera nya båtar som håller tätt bättre. Eller? Är jag båtförnekare då? Men så skönt det måste vara att tro sig ha hittat en enkel lösning på ett komplicerat problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp