Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1283694" data-attributes="member: 144594"><p>Fortsatta insinuationer och påhitt om vad jag tänker och syftar till, mer förolämpningar och konspirationsteorier. Blandat med intressanta frågeställningar kryddade med fåniga krav på vad jag ska skriva och ledande frågor som jag uppmanas svara på för att du ska förstå vad jag skriver (vilket du inte ens verkar läsa ordentligt av dina kommentarer att döma). </p><p></p><p>Det verkar inte vara något problem för övriga att läsa mina inlägg som de står utan att förvandlas till viljelösa zombies vare sig de håller med mig eller ej. </p><p></p><p>Dina och Anzoms inlägg handlar litet för mycket om era spökfantasier om mig. Tror det är ganska ointressant för de flesta. Synd på ett så viktigt ämne. </p><p></p><p>Vi kommer att behöva lägga enorma resurser på både förebyggande och reaktiva åtgärder. Två saker att hålla i huvudet samtidigt - sorry. Och det är inte lätt att prioritera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1283694, member: 144594"] Fortsatta insinuationer och påhitt om vad jag tänker och syftar till, mer förolämpningar och konspirationsteorier. Blandat med intressanta frågeställningar kryddade med fåniga krav på vad jag ska skriva och ledande frågor som jag uppmanas svara på för att du ska förstå vad jag skriver (vilket du inte ens verkar läsa ordentligt av dina kommentarer att döma). Det verkar inte vara något problem för övriga att läsa mina inlägg som de står utan att förvandlas till viljelösa zombies vare sig de håller med mig eller ej. Dina och Anzoms inlägg handlar litet för mycket om era spökfantasier om mig. Tror det är ganska ointressant för de flesta. Synd på ett så viktigt ämne. Vi kommer att behöva lägga enorma resurser på både förebyggande och reaktiva åtgärder. Två saker att hålla i huvudet samtidigt - sorry. Och det är inte lätt att prioritera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp