Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1287255" data-attributes="member: 146777"><p>Klart vi ska värna demokratin. Men vi ska också tar hand om varandra och det innebär att vi ska spara på miljön.</p><p>Sen förstår jag inte varför det är "tvärtom" till det jag skrev. Är det odemokratiskt att "att man är beredd för en dialog/ diskussion, utan att känner sig påhoppat eller att tycker att nån är klimatfascist eller antidemokrat." Gäller ju båda håll. De som är för att värna om miljön ska inte heller klassa "de andra" som antidemokrater eller nåt annat, men likväl ska inte klimataktivister klassas som anitdemokrater. Ser man på saken finns ju mer demokratihotande idéer/ åsikter bland de som förnedrar klimatförändringen.</p><p>Som vanligt har man kommit lite OT här. Men det är svårt att diskutera saken om det blir otrevligt och kastas in ord som "klimatfascister" om man påpekar att bilåkandet kanske inte är det mest miljövänliga man kan göra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1287255, member: 146777"] Klart vi ska värna demokratin. Men vi ska också tar hand om varandra och det innebär att vi ska spara på miljön. Sen förstår jag inte varför det är "tvärtom" till det jag skrev. Är det odemokratiskt att "att man är beredd för en dialog/ diskussion, utan att känner sig påhoppat eller att tycker att nån är klimatfascist eller antidemokrat." Gäller ju båda håll. De som är för att värna om miljön ska inte heller klassa "de andra" som antidemokrater eller nåt annat, men likväl ska inte klimataktivister klassas som anitdemokrater. Ser man på saken finns ju mer demokratihotande idéer/ åsikter bland de som förnedrar klimatförändringen. Som vanligt har man kommit lite OT här. Men det är svårt att diskutera saken om det blir otrevligt och kastas in ord som "klimatfascister" om man påpekar att bilåkandet kanske inte är det mest miljövänliga man kan göra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp