Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1287265" data-attributes="member: 144594"><p>Du förordar att man inte ska tycka att någon man debatterar med är antidemokrat. Medan jag tycker tvärtom att det kan vara mycket viktigt att uppmärksamma sådant. Jag avser inte dig. </p><p></p><p>Antidemokratiska tendenser finns inom många rörelser, vilket bör uppmärksammas, och goda intentioner är ingen ursäkt. Att det möjligen är många som tycker så är inte heller någon ursäkt. </p><p></p><p>Och den som uppmärksammar negativa sidor är därmed inte motståndare till övriga åsikter inom samma rörelse eller ämnesområde, vilket t.ex. inte Jaskeplisken förstår.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1287265, member: 144594"] Du förordar att man inte ska tycka att någon man debatterar med är antidemokrat. Medan jag tycker tvärtom att det kan vara mycket viktigt att uppmärksamma sådant. Jag avser inte dig. Antidemokratiska tendenser finns inom många rörelser, vilket bör uppmärksammas, och goda intentioner är ingen ursäkt. Att det möjligen är många som tycker så är inte heller någon ursäkt. Och den som uppmärksammar negativa sidor är därmed inte motståndare till övriga åsikter inom samma rörelse eller ämnesområde, vilket t.ex. inte Jaskeplisken förstår. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp