Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anzom" data-source="post: 1287359" data-attributes="member: 45125"><p>Jag hade hoppats på att man vågat stå för något mer. </p><p></p><p>Finns många bra idéer i tråden på aktiva handlingar. </p><p></p><p>Förvånar mig med, att fler officiella från POW inte är engagerade i samtalet. Gissar det kan vara svårt att säga något som individ, rädsla för att tänka fel mot övriga gruppen. De inofficiella som är med ska få cred, hursom. </p><p></p><p>Vill generellt se fler skidåkare som inte bara bryr sig om sin inbördesranking i Åre, bekvämlighetsperspektivet eller förebilder där livet går ut på att flasha sin livsstil. Skidsportförbund som fortfarande flyger till träning och tävling. Låter sina adepter köra fossila bilar. </p><p></p><p>Mest förvånad av den här tråden är jag att freerides redaktion inte gjort något gräv av det. Eller åka skidor. Kan AB dagligen skriva om Ebba Busch i 10 års tid borde det gå att snyta ur sig något i det här. </p><p></p><p>Det blundas, för ingen vågar trampa på någons tå i skidvärlden, där man antingen riskerar att frysas ut eller bli impopulär. Om nu 20% av befolkningen flyger mest (skidåkare och hemländsbesökare är där), då finns det frågor att ställa.</p><p></p><p>Ställ dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anzom, post: 1287359, member: 45125"] Jag hade hoppats på att man vågat stå för något mer. Finns många bra idéer i tråden på aktiva handlingar. Förvånar mig med, att fler officiella från POW inte är engagerade i samtalet. Gissar det kan vara svårt att säga något som individ, rädsla för att tänka fel mot övriga gruppen. De inofficiella som är med ska få cred, hursom. Vill generellt se fler skidåkare som inte bara bryr sig om sin inbördesranking i Åre, bekvämlighetsperspektivet eller förebilder där livet går ut på att flasha sin livsstil. Skidsportförbund som fortfarande flyger till träning och tävling. Låter sina adepter köra fossila bilar. Mest förvånad av den här tråden är jag att freerides redaktion inte gjort något gräv av det. Eller åka skidor. Kan AB dagligen skriva om Ebba Busch i 10 års tid borde det gå att snyta ur sig något i det här. Det blundas, för ingen vågar trampa på någons tå i skidvärlden, där man antingen riskerar att frysas ut eller bli impopulär. Om nu 20% av befolkningen flyger mest (skidåkare och hemländsbesökare är där), då finns det frågor att ställa. Ställ dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp