Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1298762" data-attributes="member: 102471"><p>Nu har jag kört en del elbil här i Danmark i samarbete med Clever. Och ja skall jag köra från Köpenhamn till Klitmøller så kräver det betydligt flera stopp än om jag inte kör elbil. (Nu kan jag oxå köra i 5 timmar utan att behöva stanna och min son behöver heller inte stanna) Samma från Göteborg till Funäs. Där kör vi oxå Nonstop. (Som sagt. Jag är sugen på en elbil eller annan bättre bil för miljön i framtiden när det kommer)</p><p></p><p></p><p>Det där med kö och hamburgare kan jag säga att lördag och söndag i vecka 9 är Burgers kings bästa dagar i Borlänge plus jul/nyår och påsken. Ofta över 1 timmes vänta på att ladda sin Tesla i Teslas laddstation. Och precis där ligger Burger King.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1298762, member: 102471"] Nu har jag kört en del elbil här i Danmark i samarbete med Clever. Och ja skall jag köra från Köpenhamn till Klitmøller så kräver det betydligt flera stopp än om jag inte kör elbil. (Nu kan jag oxå köra i 5 timmar utan att behöva stanna och min son behöver heller inte stanna) Samma från Göteborg till Funäs. Där kör vi oxå Nonstop. (Som sagt. Jag är sugen på en elbil eller annan bättre bil för miljön i framtiden när det kommer) Det där med kö och hamburgare kan jag säga att lördag och söndag i vecka 9 är Burgers kings bästa dagar i Borlänge plus jul/nyår och påsken. Ofta över 1 timmes vänta på att ladda sin Tesla i Teslas laddstation. Och precis där ligger Burger King. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp