Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1298850" data-attributes="member: 102471"><p>Som jag skrev tidigare till dig så har jag haft tillgång till en elbil och testat. Som det är nu så är de inte något för mig. Och för sånär räckvidden det största problemet.(om jag skulle köpa en ny bil nu) Men som oxå har konstateras i den här tråden så kör jag oxå helst utan att behöva stanna massa gånger. (Min familj klarar detta oxå som tur är) Just nu kan jag fylla bilen hemma och tanka en gång på väg ner till Schweiz. När vi tankade sista turen ner så bytte vi oxå chaufför och kom ner perfekt för att åka skidor på en gång. Men mina 3 veckor i elbil med många långa turer räcker kanske inte för att få ha en åsikt om räckvidden..</p><p></p><p></p><p>Edit: var bättre att bo i Schweiz. Då satte man sig på tåget. Kom fram åkte skidor och åkte tåg hem. Betydligt bättre för miljön.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1298850, member: 102471"] Som jag skrev tidigare till dig så har jag haft tillgång till en elbil och testat. Som det är nu så är de inte något för mig. Och för sånär räckvidden det största problemet.(om jag skulle köpa en ny bil nu) Men som oxå har konstateras i den här tråden så kör jag oxå helst utan att behöva stanna massa gånger. (Min familj klarar detta oxå som tur är) Just nu kan jag fylla bilen hemma och tanka en gång på väg ner till Schweiz. När vi tankade sista turen ner så bytte vi oxå chaufför och kom ner perfekt för att åka skidor på en gång. Men mina 3 veckor i elbil med många långa turer räcker kanske inte för att få ha en åsikt om räckvidden.. Edit: var bättre att bo i Schweiz. Då satte man sig på tåget. Kom fram åkte skidor och åkte tåg hem. Betydligt bättre för miljön. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp