Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1298892" data-attributes="member: 144594"><p>Med samma sätt att resonera skulle man förlora totalt knappt 2 minuter på en typisk kisspaus längs autobahn med en familj. Resten av den uppenbart betydligt större tidsförlusten skulle kallas ”effektiv körtid”. Jag börjar förstå hur en del av er kommer fram till era positiva upplevelser av dessa laddstopp. </p><p></p><p><em>”Och mina argument är såklart som alla andra elbilsförares…”</em></p><p></p><p>Nej, faktiskt inte. De flesta elbilsförare jag känner tycker att de täta påtvingade laddstoppen på ett alltför litet antal förutbestämda platser är ett j@vla sk:t som de mycket gärna skulle slippa. Och som de ser fram emot att slippa med framtidens elbilar. Jag lyssnar på dem, och jag lyssnar på er här. Nu förstår jag litet bättre varför ni tycker så olika!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1298892, member: 144594"] Med samma sätt att resonera skulle man förlora totalt knappt 2 minuter på en typisk kisspaus längs autobahn med en familj. Resten av den uppenbart betydligt större tidsförlusten skulle kallas ”effektiv körtid”. Jag börjar förstå hur en del av er kommer fram till era positiva upplevelser av dessa laddstopp. [I]”Och mina argument är såklart som alla andra elbilsförares…”[/I] Nej, faktiskt inte. De flesta elbilsförare jag känner tycker att de täta påtvingade laddstoppen på ett alltför litet antal förutbestämda platser är ett j@vla sk:t som de mycket gärna skulle slippa. Och som de ser fram emot att slippa med framtidens elbilar. Jag lyssnar på dem, och jag lyssnar på er här. Nu förstår jag litet bättre varför ni tycker så olika! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp