Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1303847" data-attributes="member: 59050"><p>Välkommen att titta på, vad som har hänt i Helsingfors. De Gröna har haft mycket makt i stadsplaneringen. Det har hänt nu länge, och år efter år blir det omöjligare att röra sig med bilen i staden. Parkeringen är inte bara dyrt, men också nästan omöjligt. Det är helt helvete att hitta någon parkeringsruta för bilen. Vägarna förändras till gågator hela tiden.</p><p></p><p>Jag vågar nuförtiden inte köra i Helsingfors, även jag har bott där. (Och jag kör bil 3000 mil varje år.) Helsingfors är nuförtiden så kass, att jag vill inte ens resa dit. Då och då måste jag köra genom staden för att resa till hamnen för Tysklands och Sveriges färjor. Men också det är fruktansvärt. Butikerna slutar, då de har inga betalkunniga kunder länge i staden. Knarkare och några få cykel hipster kan inte hålla butikerna öppna. Om man vill handla något, man måste resa till de stora affärscentrumen utanför staden. Och tacket går till de Gröna. De gröna har lyckats förstöra flera roliga städer, men det gör ju ingenting. Politiska iden är så stark, att inget annat menar någonting för dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1303847, member: 59050"] Välkommen att titta på, vad som har hänt i Helsingfors. De Gröna har haft mycket makt i stadsplaneringen. Det har hänt nu länge, och år efter år blir det omöjligare att röra sig med bilen i staden. Parkeringen är inte bara dyrt, men också nästan omöjligt. Det är helt helvete att hitta någon parkeringsruta för bilen. Vägarna förändras till gågator hela tiden. Jag vågar nuförtiden inte köra i Helsingfors, även jag har bott där. (Och jag kör bil 3000 mil varje år.) Helsingfors är nuförtiden så kass, att jag vill inte ens resa dit. Då och då måste jag köra genom staden för att resa till hamnen för Tysklands och Sveriges färjor. Men också det är fruktansvärt. Butikerna slutar, då de har inga betalkunniga kunder länge i staden. Knarkare och några få cykel hipster kan inte hålla butikerna öppna. Om man vill handla något, man måste resa till de stora affärscentrumen utanför staden. Och tacket går till de Gröna. De gröna har lyckats förstöra flera roliga städer, men det gör ju ingenting. Politiska iden är så stark, att inget annat menar någonting för dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp