Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1303895" data-attributes="member: 156543"><p>Jag har respekt för dina åsikter och förstår såklart att du har bil. Jag förstår även att de flesta lundabor har bil eftersom det är väldigt jobbigt att inte ha bil när man väl behöver den. Det känns tyvärr inte som att bilpoolerna riktigt är på den nivån att de på allvar kan utmana eget bilägande. </p><p></p><p>Samtidigt så var jag faktiskt ganska tydlig med att även jag kommer skaffa bil förr eller senare, så jag förstår inte riktigt varför du tar upp det. När de framtida barnen ska spela bortamatcher kan man inte vara utan bil, och bor man i villa måste man såklart kunna åka till tippen precis som jag skrev. Gäller även [USER=59050]@KaitsuH[/USER] </p><p></p><p>Du skriver att Lund är en fin stad vilket glädjer mig. Men hade inte ditt intryck av Lund solkats lite om det var tät biltrafik inne i centrum? Poängen är liksom att det inte finns någon vettig anledning att köra bil inne i Lund, men jag förstår såklart att det finns en massa lundabor som har ärenden på andra håll och behöver köra dit.</p><p></p><p>Jag kan förövrigt tycka att du går miste om en del när du kör till och från Lund. Exempelvis kan du inte testa ölen på hyggligt nyöppnade Taperian som de brygger själva i sin källare eller ta ett glas vin på de supertrevliga vinbarerna Klostergatan fem och Lenoteket. De har otroligt många flaskor de säljer på glas och personalen är väldigt kunnig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1303895, member: 156543"] Jag har respekt för dina åsikter och förstår såklart att du har bil. Jag förstår även att de flesta lundabor har bil eftersom det är väldigt jobbigt att inte ha bil när man väl behöver den. Det känns tyvärr inte som att bilpoolerna riktigt är på den nivån att de på allvar kan utmana eget bilägande. Samtidigt så var jag faktiskt ganska tydlig med att även jag kommer skaffa bil förr eller senare, så jag förstår inte riktigt varför du tar upp det. När de framtida barnen ska spela bortamatcher kan man inte vara utan bil, och bor man i villa måste man såklart kunna åka till tippen precis som jag skrev. Gäller även [USER=59050]@KaitsuH[/USER] Du skriver att Lund är en fin stad vilket glädjer mig. Men hade inte ditt intryck av Lund solkats lite om det var tät biltrafik inne i centrum? Poängen är liksom att det inte finns någon vettig anledning att köra bil inne i Lund, men jag förstår såklart att det finns en massa lundabor som har ärenden på andra håll och behöver köra dit. Jag kan förövrigt tycka att du går miste om en del när du kör till och från Lund. Exempelvis kan du inte testa ölen på hyggligt nyöppnade Taperian som de brygger själva i sin källare eller ta ett glas vin på de supertrevliga vinbarerna Klostergatan fem och Lenoteket. De har otroligt många flaskor de säljer på glas och personalen är väldigt kunnig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp