Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 1316914" data-attributes="member: 12924"><p>Det vet jag inte, men spelar det någon roll? Eller är vi tillbaka på spåret att oliktänkande inte får/bör finnas?</p><p></p><p>Personligen är jag med på klimatförändringens bandwagon. Det man är något trött på är "klimatlobbyns" onyanserade och självutnämnda predikanter som tror sig ha lösningarna på problemen. Tex miljöpartiets symbolpolitik som implementerar snabba och ogenomtänkta "lösningar".</p><p>Och som gärna tar varje tillfälle i akt att påpeka kommande undergång så snart en värmebölja inträffar. Men är det en köldknäpp är det väder.</p><p>Lite mer nyans och eftertanke är önskvärt - det här är svåra och komplicerade frågor som inte löses med plastpåseskatt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 1316914, member: 12924"] Det vet jag inte, men spelar det någon roll? Eller är vi tillbaka på spåret att oliktänkande inte får/bör finnas? Personligen är jag med på klimatförändringens bandwagon. Det man är något trött på är "klimatlobbyns" onyanserade och självutnämnda predikanter som tror sig ha lösningarna på problemen. Tex miljöpartiets symbolpolitik som implementerar snabba och ogenomtänkta "lösningar". Och som gärna tar varje tillfälle i akt att påpeka kommande undergång så snart en värmebölja inträffar. Men är det en köldknäpp är det väder. Lite mer nyans och eftertanke är önskvärt - det här är svåra och komplicerade frågor som inte löses med plastpåseskatt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp