Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 65291" data-source="post: 1327985"><p>Ska korrigera mig själv efter att ha pratat med Gemini Pro. Verkar som om frugan kan vara i 98% men jag va 6 bärs in igår så skyller på det. Jag ser mig knappast som snål, men jag har inget intresse av bilar och därav känns en utgift på ~800K magstarkt vare sig de går ihop ekonomiskt eller inte. Lägger hellre pengarna på resor, en ny bastu eller fyller vinkällaren. </p><p></p><p>Fattar fortfarande inte logiken att alla ska konsumera mera nyproducerade bilar och hur de menar att folk generellt ska ha råd med det. Borde de inte (för miljön alltså) vara bättre att få folk att köra sina befintliga bilar i fler år? Eller ska vi bara skeppa de skrotnings bilarna till andra länder så vi ser bra ut i statistiken igen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 65291, post: 1327985"] Ska korrigera mig själv efter att ha pratat med Gemini Pro. Verkar som om frugan kan vara i 98% men jag va 6 bärs in igår så skyller på det. Jag ser mig knappast som snål, men jag har inget intresse av bilar och därav känns en utgift på ~800K magstarkt vare sig de går ihop ekonomiskt eller inte. Lägger hellre pengarna på resor, en ny bastu eller fyller vinkällaren. Fattar fortfarande inte logiken att alla ska konsumera mera nyproducerade bilar och hur de menar att folk generellt ska ha råd med det. Borde de inte (för miljön alltså) vara bättre att få folk att köra sina befintliga bilar i fler år? Eller ska vi bara skeppa de skrotnings bilarna till andra länder så vi ser bra ut i statistiken igen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp