Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 1328048" data-attributes="member: 51492"><p>Nya EU regler. Har din dieselbil inte AdBlue så är det en övervägande risk att den får körförbud om något år då det blir nya avgaskrav som även gäller äldre bilar. En form av retroaktiv lagstiftning. Tidigare har gällt att din bil ska klara de krav som ställdes då den var ny.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://carup.se/bilarna-som-riskerar-korforbud-med-nya-regler/[/URL]</p><p></p><p>Om nån undrar så röstade jag nej till EU när det begav sig.</p><p></p><p>Jag är iofs inte emot miljökrav per se men det är ju skillnad på koncentrationen av partiklar i Norrlands glesbygd och den i Bryssels centrum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 1328048, member: 51492"] Nya EU regler. Har din dieselbil inte AdBlue så är det en övervägande risk att den får körförbud om något år då det blir nya avgaskrav som även gäller äldre bilar. En form av retroaktiv lagstiftning. Tidigare har gällt att din bil ska klara de krav som ställdes då den var ny. [URL unfurl="true"]https://carup.se/bilarna-som-riskerar-korforbud-med-nya-regler/[/URL] Om nån undrar så röstade jag nej till EU när det begav sig. Jag är iofs inte emot miljökrav per se men det är ju skillnad på koncentrationen av partiklar i Norrlands glesbygd och den i Bryssels centrum. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp