Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1328183" data-attributes="member: 146777"><p>Gillar alltid när man kontrar uttalanden från landets forskare och landets stora universitet med att "nu får man tänka lite själv...". Jo, det kan jag. Men jag vet också att det finns en stor mängd personer som vet betydligt mer om en stor mängd saker. Så jag tar gärna deras analys som hjälp. Och om det pekar åt samma håll så....</p><p>Och om forskare jobbar med analys av el behov och planering och anser det sol inte säkert att det inte är säkert att det behövs kärnkraft så är det nåt man ska ta på allvar, tycker jag. Eller hur?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1328183, member: 146777"] Gillar alltid när man kontrar uttalanden från landets forskare och landets stora universitet med att "nu får man tänka lite själv...". Jo, det kan jag. Men jag vet också att det finns en stor mängd personer som vet betydligt mer om en stor mängd saker. Så jag tar gärna deras analys som hjälp. Och om det pekar åt samma håll så.... Och om forskare jobbar med analys av el behov och planering och anser det sol inte säkert att det inte är säkert att det behövs kärnkraft så är det nåt man ska ta på allvar, tycker jag. Eller hur? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp