Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1328266" data-attributes="member: 146777"><p>Om det är det bästa alternativet ska kärnkraften förnyas. </p><p>Men just nu verkar det inte vara det. Med allt jag kan se och läsa... edit: tvärtom kan jag läsa mycket av forskare som varnar för nya kärnkraftverk ich som påpekar stora problem och kostnader </p><p>Och jag tycker inte att alla ska ta risken och några företag vinsten.</p><p></p><p>Edit 2: sen finns det oftast fler åsikter än svart och vit. Att kärnkraft förnyas betyder inte att det byggs ut, tex.</p><p>Och det finns fler åsikter/ inställningar än kommunist, pc, och trumpist, i min värld. Går kanske att diskutera vad "väldig olika" är då....</p><p>Ser ju två olika inställningar mellan kommunist och trumpist här hemma....</p><p></p><p>Edit: hela diskussionen här visar ju hur hopplöst det är att diskutera sånt i ett forum. Dels så betyder det inte särskilt mycket vaf vi skriver här, och dels är det nästintill omöjligt att föra fram sina åsikter lika bra som man gör det när man pratar med varandra. Här blir man ju bara arg på vara dra och missförstå vara dra osv... som [USER=175247]@PisteCarver[/USER] upptäckte är man kanske inte så olika efter allt, även om man kanske ibland trodde att man var de värsta fiende...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1328266, member: 146777"] Om det är det bästa alternativet ska kärnkraften förnyas. Men just nu verkar det inte vara det. Med allt jag kan se och läsa... edit: tvärtom kan jag läsa mycket av forskare som varnar för nya kärnkraftverk ich som påpekar stora problem och kostnader Och jag tycker inte att alla ska ta risken och några företag vinsten. Edit 2: sen finns det oftast fler åsikter än svart och vit. Att kärnkraft förnyas betyder inte att det byggs ut, tex. Och det finns fler åsikter/ inställningar än kommunist, pc, och trumpist, i min värld. Går kanske att diskutera vad "väldig olika" är då.... Ser ju två olika inställningar mellan kommunist och trumpist här hemma.... Edit: hela diskussionen här visar ju hur hopplöst det är att diskutera sånt i ett forum. Dels så betyder det inte särskilt mycket vaf vi skriver här, och dels är det nästintill omöjligt att föra fram sina åsikter lika bra som man gör det när man pratar med varandra. Här blir man ju bara arg på vara dra och missförstå vara dra osv... som [USER=175247]@PisteCarver[/USER] upptäckte är man kanske inte så olika efter allt, även om man kanske ibland trodde att man var de värsta fiende... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp