Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1328296" data-attributes="member: 146777"><p>När jag slutade på universitetet för 2 år sen fanns det flera kärnkraftsprojekt inom energi och transportsektorn, med en stor mängd ansökningar ute inom transportsektorn. Så det har jag svårt att hålla med om. I dagsläget har jag bara insikt inom mit område och då verkar det har lugnat ner sig lite,men det är fortfarande på kartan....</p><p></p><p>Men ändå undrar jag varför du tycker dig vara öppen och neutral, men är mycket på alla som försöker vara öppen för olika möjligheter och som framför problem? Känns mer som att du är väldigt mycket för kärnkraft och ser det som enda alternativet? </p><p>Visst, jag hade fel med ett årtal, ska jag kryper på knäna för att mina inlägg ska tas på allvar igen? Inte att jag bryr mig särskilt mycket,egentligen. Men stör mig lite när man inte kan vara trevlig och objektiv (försöker vara det iaf). Eller hur tänker du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1328296, member: 146777"] När jag slutade på universitetet för 2 år sen fanns det flera kärnkraftsprojekt inom energi och transportsektorn, med en stor mängd ansökningar ute inom transportsektorn. Så det har jag svårt att hålla med om. I dagsläget har jag bara insikt inom mit område och då verkar det har lugnat ner sig lite,men det är fortfarande på kartan.... Men ändå undrar jag varför du tycker dig vara öppen och neutral, men är mycket på alla som försöker vara öppen för olika möjligheter och som framför problem? Känns mer som att du är väldigt mycket för kärnkraft och ser det som enda alternativet? Visst, jag hade fel med ett årtal, ska jag kryper på knäna för att mina inlägg ska tas på allvar igen? Inte att jag bryr mig särskilt mycket,egentligen. Men stör mig lite när man inte kan vara trevlig och objektiv (försöker vara det iaf). Eller hur tänker du? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp