Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1328341" data-attributes="member: 146777"><p>Inte alls, eftersom jag inte gör det. Jag skriver att kärnkraft har sina risker och att det fanns olyckor som påverkade ett område olikt nån annan katastrof/olycka. Visst finns det olyckor med andra kraftverk där fler dog. Men nästan inga andra olyckor påverkar en så stort område. Typ vilka andra olyckor utanför Sverige påverkade oss i Sverige? Stora oljeutsläpp är det som kommer närmast. Direkt, dvs så att man inte skulle plocka svamp och äta rådjur.</p><p></p><p>Allt har sina risker. Det är därför man ska utvärdera och analysera och sen jämföra. Och inte bara säga att allt är löst och det är det enda alternativet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1328341, member: 146777"] Inte alls, eftersom jag inte gör det. Jag skriver att kärnkraft har sina risker och att det fanns olyckor som påverkade ett område olikt nån annan katastrof/olycka. Visst finns det olyckor med andra kraftverk där fler dog. Men nästan inga andra olyckor påverkar en så stort område. Typ vilka andra olyckor utanför Sverige påverkade oss i Sverige? Stora oljeutsläpp är det som kommer närmast. Direkt, dvs så att man inte skulle plocka svamp och äta rådjur. Allt har sina risker. Det är därför man ska utvärdera och analysera och sen jämföra. Och inte bara säga att allt är löst och det är det enda alternativet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp