Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1336907" data-attributes="member: 146777"><p>Lite till många blir alltid dyrare än mycket till de som behöver det.</p><p></p><p>Att sänka bränslepriser för alla är dyrt. Och långt ifrån alla behöver sänkta priser.</p><p>Ekonomin i all ära. Men vi behöver också sjukvård, skolor osv. Där hör man att det saknas pengar och skolor och sjukhus behöver spara. Men sen är det helt naturligt att man sänker skatten på bensin. Istf att tex stötta jordbruket direkt,om de lider under höga priser. Fast de behöver ju faktiskt diesel. Och som du säkert vet är diesel fortfarande dyrt. Det är vanligt bensin som är billigt.</p><p></p><p></p><p>Men, egentligen ville jag bara veta om nån har en förklaring till varför svensk skog verka har blivit så mycket bättre på att ta upp växthusgaser mellan 2020 och 2024. Nånting som förbättra netto utsläppet, men inte är uppenbarlig rätt. Iaf inte i mina ögon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1336907, member: 146777"] Lite till många blir alltid dyrare än mycket till de som behöver det. Att sänka bränslepriser för alla är dyrt. Och långt ifrån alla behöver sänkta priser. Ekonomin i all ära. Men vi behöver också sjukvård, skolor osv. Där hör man att det saknas pengar och skolor och sjukhus behöver spara. Men sen är det helt naturligt att man sänker skatten på bensin. Istf att tex stötta jordbruket direkt,om de lider under höga priser. Fast de behöver ju faktiskt diesel. Och som du säkert vet är diesel fortfarande dyrt. Det är vanligt bensin som är billigt. Men, egentligen ville jag bara veta om nån har en förklaring till varför svensk skog verka har blivit så mycket bättre på att ta upp växthusgaser mellan 2020 och 2024. Nånting som förbättra netto utsläppet, men inte är uppenbarlig rätt. Iaf inte i mina ögon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp