Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="irriducibili" data-source="post: 1337206" data-attributes="member: 134383"><p>Exakt så är det. Alla säger hela tiden hur överlägsen elbilen är, för att i nästa andetag säga att vi måste chockhöja priset på bränsle (förutom den Malus vi redan har) , så att folk tvingas köpa elbilar. Låter för mig mer som kommunism snarare än "fri marknad". Så alla ska låtsas att dom räddar miljön för att deras firmabil är mycket billigare att lease än en bensinbil. SÅ alla ni som låtsas att ni bryr er om miljön hade ni leasat en elbil om den varit dubbelt så dyr att leasa som en bränslebil? Och nu menar jag den som kör normalt och inte er som kör 5.000 mil om året och uppåt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irriducibili, post: 1337206, member: 134383"] Exakt så är det. Alla säger hela tiden hur överlägsen elbilen är, för att i nästa andetag säga att vi måste chockhöja priset på bränsle (förutom den Malus vi redan har) , så att folk tvingas köpa elbilar. Låter för mig mer som kommunism snarare än "fri marknad". Så alla ska låtsas att dom räddar miljön för att deras firmabil är mycket billigare att lease än en bensinbil. SÅ alla ni som låtsas att ni bryr er om miljön hade ni leasat en elbil om den varit dubbelt så dyr att leasa som en bränslebil? Och nu menar jag den som kör normalt och inte er som kör 5.000 mil om året och uppåt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp