Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1337253" data-attributes="member: 190745"><p>Tycker minskning av avgifter skatt ibland kan anses vara en subvention. Minskningen på bränslepriserna tycker jag dock inte är det då man ju minskar avgifterna på allt inom en grupp produkter. Orsaken är inte heller att göra bensin och dieselfordon till ett bättre alternativ än el-fordon. </p><p></p><p>Vet inte helt vad man har gjort i Sverige, priset har väl minskat två gånger och nu tycker jag det är onödigt billigt. </p><p></p><p>I Norge minskade man avgifterna när priset närmade sig 30 kr och trodde det skulle bli riktigt höga priser över längre tid. Sen gick priserna ned en del rätt fort och legat där så minskningen i avgifter var väl inte så nödvändig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1337253, member: 190745"] Tycker minskning av avgifter skatt ibland kan anses vara en subvention. Minskningen på bränslepriserna tycker jag dock inte är det då man ju minskar avgifterna på allt inom en grupp produkter. Orsaken är inte heller att göra bensin och dieselfordon till ett bättre alternativ än el-fordon. Vet inte helt vad man har gjort i Sverige, priset har väl minskat två gånger och nu tycker jag det är onödigt billigt. I Norge minskade man avgifterna när priset närmade sig 30 kr och trodde det skulle bli riktigt höga priser över längre tid. Sen gick priserna ned en del rätt fort och legat där så minskningen i avgifter var väl inte så nödvändig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp