Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1337401" data-attributes="member: 175247"><p>Förstår du egentligen vad du pratar om?</p><p>Äger du själv en villa?</p><p>Vet du vad olika uppvärmningsalternativ för villor kostar i investering?</p><p>Vad tror du en villaägare till en 70-tals villa med direktverkande el väljer att värma sitt hus med, en luft/luft-värmepump för 25.000 kr eller installation av ett komplett vattenburet radiator-system + vattenburen värmepumpslösning för 500.000 kr?</p><p>Förstår du vad som är en försvarbar investering och vad som inte är det?</p><p></p><p>Och varför blandar du ihop svårigheterna med kärnkraftsbyggnation med svårigheten med att bygga om hus?</p><p>Du skriver "Det är lite roligt att du verkar anse det allt för svårt att bygga om hus". Jag kan nog mer om husbyggnation än du, både teoretiskt, tekniskt, praktiskt och hur man ekonomiskt räknar på det.</p><p>Pinsamt Fabian att du försöker göra dig lustig på min bekostnad inom ett område där du verkar sakna kunskap, ett rent flumminlägg utan sakinfo från din sida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1337401, member: 175247"] Förstår du egentligen vad du pratar om? Äger du själv en villa? Vet du vad olika uppvärmningsalternativ för villor kostar i investering? Vad tror du en villaägare till en 70-tals villa med direktverkande el väljer att värma sitt hus med, en luft/luft-värmepump för 25.000 kr eller installation av ett komplett vattenburet radiator-system + vattenburen värmepumpslösning för 500.000 kr? Förstår du vad som är en försvarbar investering och vad som inte är det? Och varför blandar du ihop svårigheterna med kärnkraftsbyggnation med svårigheten med att bygga om hus? Du skriver "Det är lite roligt att du verkar anse det allt för svårt att bygga om hus". Jag kan nog mer om husbyggnation än du, både teoretiskt, tekniskt, praktiskt och hur man ekonomiskt räknar på det. Pinsamt Fabian att du försöker göra dig lustig på min bekostnad inom ett område där du verkar sakna kunskap, ett rent flumminlägg utan sakinfo från din sida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är skidåkare miljöomedvetna?
Tillbaka
Topp