Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Varför är skidfilmer så kassa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jaeskoen" data-source="post: 940278" data-attributes="member: 119942"><p>Vet inte vad det är för skitfilm du mena att jag skulle kolla på men den jag hitta va ju en skådespelarfilm och inte en dokumentär eller uppvisningsfilm som jag brukar titta på. Menar du hollywood-skidfilmer eller? </p><p></p><p>Förresten, varför ska man titta på golffilmer om man är intresserad av skidor? Man tittar på skidfilmer för att man vill bli inspirerad, och för att det är kul. </p><p></p><p></p><p>Nog det dummaste argument jag hört. Så du tror att alla har möjlighet att åka skidor varje kväll? Eller tror du att varje stund man inte gör något vettigt istället hade kunnat använda tiden till att tjäna pengar till att åka skidor? Tänk efter lite innan du skriver. </p><p></p><p>Men sluta hänga på freeride, du skulle ju kunna lägga tiden på att åka skidor, eller varför inte tjäna in pengar så att du kan åka skidor? </p><p></p><p>Vad bra att du påpekade att det bara är socialt inkometenta äldre ensamma män som kollar på skidfilm. Hur gammal är du, 14?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jaeskoen, post: 940278, member: 119942"] Vet inte vad det är för skitfilm du mena att jag skulle kolla på men den jag hitta va ju en skådespelarfilm och inte en dokumentär eller uppvisningsfilm som jag brukar titta på. Menar du hollywood-skidfilmer eller? Förresten, varför ska man titta på golffilmer om man är intresserad av skidor? Man tittar på skidfilmer för att man vill bli inspirerad, och för att det är kul. Nog det dummaste argument jag hört. Så du tror att alla har möjlighet att åka skidor varje kväll? Eller tror du att varje stund man inte gör något vettigt istället hade kunnat använda tiden till att tjäna pengar till att åka skidor? Tänk efter lite innan du skriver. Men sluta hänga på freeride, du skulle ju kunna lägga tiden på att åka skidor, eller varför inte tjäna in pengar så att du kan åka skidor? Vad bra att du påpekade att det bara är socialt inkometenta äldre ensamma män som kollar på skidfilm. Hur gammal är du, 14? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Varför är skidfilmer så kassa?
Tillbaka
Topp