Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är tjejer SÅ mycket sämre än killar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 1006519"><p>tjejer är delvis källan till allt mänskligt liv. såå mycket sämre vet jag icke. vad som däremot är värt att lyfta upp är kvinnors del i globaliseringens (syftar i slutänden på dravlet om växthuseffekten) negativa effekter. exakt vad jag menar här kan vara värt att fundera på i egen stilla mak. såvida det ligger någonting i det jag ponerar! för det har jag själv nämligen inte riktigt klargjort å nått en total sanning kring. dvs om det ens är värt att fundera kring.</p><p>och den dagen då flickor ej mer indoktrineras från barns ben i en värld där deras yttre skall vara en stor del av deras person/vardags-liv, ja då är min själ en fridfull själ. en människa är mycket. startade jag precis veckan genom att slänga ett krokben på mig själv? tack´aarrrrr!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 1006519"] tjejer är delvis källan till allt mänskligt liv. såå mycket sämre vet jag icke. vad som däremot är värt att lyfta upp är kvinnors del i globaliseringens (syftar i slutänden på dravlet om växthuseffekten) negativa effekter. exakt vad jag menar här kan vara värt att fundera på i egen stilla mak. såvida det ligger någonting i det jag ponerar! för det har jag själv nämligen inte riktigt klargjort å nått en total sanning kring. dvs om det ens är värt att fundera kring. och den dagen då flickor ej mer indoktrineras från barns ben i en värld där deras yttre skall vara en stor del av deras person/vardags-liv, ja då är min själ en fridfull själ. en människa är mycket. startade jag precis veckan genom att slänga ett krokben på mig själv? tack´aarrrrr! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är tjejer SÅ mycket sämre än killar?
Tillbaka
Topp