Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är tjejer SÅ mycket sämre än killar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1033503" data-attributes="member: 127291"><p>Nu har visst en massa inlägg kommit med.</p><p>Ser faktiskt lite tjatigt ut.</p><p>Ber om ursäkt för det.</p><p></p><p>Havreboll:</p><p>Läser du inte vad jag skriver eller?</p><p>Kan väl förstå om du inte läser alla inläggen men välj ett åtminstone och läs.</p><p></p><p>För som det ser ut nu så pratar vi om helt olika saker.</p><p></p><p>Så jag upprepar. Jag har inte kommenterat något annat än det som handlade om någons förmåga att uttrycka sig i skift.</p><p></p><p>Så länge man inte använder skällsord, nedsättande omdömen eller liknade utan håller sig till frågan så kan man väl vi andra försöka läsa innehållet och inte hänga upp sig på det språkliga bruket.</p><p></p><p>Eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1033503, member: 127291"] Nu har visst en massa inlägg kommit med. Ser faktiskt lite tjatigt ut. Ber om ursäkt för det. Havreboll: Läser du inte vad jag skriver eller? Kan väl förstå om du inte läser alla inläggen men välj ett åtminstone och läs. För som det ser ut nu så pratar vi om helt olika saker. Så jag upprepar. Jag har inte kommenterat något annat än det som handlade om någons förmåga att uttrycka sig i skift. Så länge man inte använder skällsord, nedsättande omdömen eller liknade utan håller sig till frågan så kan man väl vi andra försöka läsa innehållet och inte hänga upp sig på det språkliga bruket. Eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är tjejer SÅ mycket sämre än killar?
Tillbaka
Topp