Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför Burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 224845" data-attributes="member: 68210"><p>Saken är den att Burton har så fruktansvärt mkt pengar att utveckla sina saker för samt att deras Team är riktigt grymt, vilket resulterar i grymma produkter, det finns inget annat märke som kan mäta sig där.. tyvärr..</p><p></p><p>Sen finns det märken som då och då utvecklar någon klokcren bräda/bindning men det är lite mer "pilkastning" ibland blir det bra ibland mindre bra..</p><p></p><p>fördelen kontra windows, datorvärlden vs. snowboards, är att snowboardprylar behöver inte vara kompatibla, vilket i och för sig Burton försöker ändra på.. hmm läskigt!</p><p></p><p></p><p></p><p>personligen har jag lite förkärlek till Forum, men det företaget sköts ju inte riktigt snyggt tyvärr.. Peter Line´s 158 är bland dom bästa brädorna jag åkt på..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 224845, member: 68210"] Saken är den att Burton har så fruktansvärt mkt pengar att utveckla sina saker för samt att deras Team är riktigt grymt, vilket resulterar i grymma produkter, det finns inget annat märke som kan mäta sig där.. tyvärr.. Sen finns det märken som då och då utvecklar någon klokcren bräda/bindning men det är lite mer "pilkastning" ibland blir det bra ibland mindre bra.. fördelen kontra windows, datorvärlden vs. snowboards, är att snowboardprylar behöver inte vara kompatibla, vilket i och för sig Burton försöker ändra på.. hmm läskigt! personligen har jag lite förkärlek till Forum, men det företaget sköts ju inte riktigt snyggt tyvärr.. Peter Line´s 158 är bland dom bästa brädorna jag åkt på.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför Burton?
Tillbaka
Topp