Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför Burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 224871" data-attributes="member: 40117"><p>*****Redigerar bort inlägget gällande coalitionstores.</p><p>Vetefasiken om jag hade belägg för det hela så iställe för att sprida felaktigheter så får det vara. Övrigt kvarstår dock: </p><p></p><p></p><p>Sen säga vad man vill om att Burton är stora, men personligen tycker jag att det är kul att det är ett åkarstyrt bolag som ligger så pass långt fram jämfört med många andra bolag. Hade kännts som ett större störningsmoment om det varit Benetons bräd märke Killer Loop som legat där på toppen. (Vetetusan om dom ens finns kvar ännu)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 224871, member: 40117"] *****Redigerar bort inlägget gällande coalitionstores. Vetefasiken om jag hade belägg för det hela så iställe för att sprida felaktigheter så får det vara. Övrigt kvarstår dock: Sen säga vad man vill om att Burton är stora, men personligen tycker jag att det är kul att det är ett åkarstyrt bolag som ligger så pass långt fram jämfört med många andra bolag. Hade kännts som ett större störningsmoment om det varit Benetons bräd märke Killer Loop som legat där på toppen. (Vetetusan om dom ens finns kvar ännu) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför Burton?
Tillbaka
Topp