Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför Burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 224879" data-attributes="member: 12122"><p>tycker att burton med deras stora budget och kunskap borde börja med att göra grejer som håller det borde dom ju ha råd med och vinna på i längden?</p><p></p><p>snart kommer nog pinn med nått påläst svar..haha</p><p></p><p>men som sagt skoj med ett märke som styrs av åkare och vart med så pass länge i gamet.</p><p></p><p>Men jag kör inte burton för det finns så många andra märken som passar mig bättre i smaken</p><p></p><p>Ha en bra vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 224879, member: 12122"] tycker att burton med deras stora budget och kunskap borde börja med att göra grejer som håller det borde dom ju ha råd med och vinna på i längden? snart kommer nog pinn med nått påläst svar..haha men som sagt skoj med ett märke som styrs av åkare och vart med så pass länge i gamet. Men jag kör inte burton för det finns så många andra märken som passar mig bättre i smaken Ha en bra vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför Burton?
Tillbaka
Topp