Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför Burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 225437" data-attributes="member: 55515"><p>Har åkt på burton i 6 år nu och måste säga att jag "overule" är nöjd me dessa brädor. Framförallt för att de är lätta! Jämför en ride/extrema/rossignol bräda med en burton så märker du att det är stor skillnad!.</p><p></p><p>Dock så gillar jag inte brädorna sen dem bytte tillverkningsfabriker då kvalitén sjönk... har dock kvar min värdelösa custom x (inte helt värdelös men) men har även införskaffat en unity Pride som jag är sugen på att åka.!</p><p></p><p>Burton gör bra saker och framförallt deras Custom är riktigt grym ! Mycket bättre än andra burotn brädor som har ploppat upp senaste åren som custom X. Inte undra på att det finns många i dagens läge som fortfarande åker på custom trots att den har haft samma design i över 6 år... (ungefär).</p><p></p><p>Dock så knäckte jag min burton custom som jag var så kär i... och dem har ju f*n bara 1 års garanti! T.om Unity har 2 år !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 225437, member: 55515"] Har åkt på burton i 6 år nu och måste säga att jag "overule" är nöjd me dessa brädor. Framförallt för att de är lätta! Jämför en ride/extrema/rossignol bräda med en burton så märker du att det är stor skillnad!. Dock så gillar jag inte brädorna sen dem bytte tillverkningsfabriker då kvalitén sjönk... har dock kvar min värdelösa custom x (inte helt värdelös men) men har även införskaffat en unity Pride som jag är sugen på att åka.! Burton gör bra saker och framförallt deras Custom är riktigt grym ! Mycket bättre än andra burotn brädor som har ploppat upp senaste åren som custom X. Inte undra på att det finns många i dagens läge som fortfarande åker på custom trots att den har haft samma design i över 6 år... (ungefär). Dock så knäckte jag min burton custom som jag var så kär i... och dem har ju f*n bara 1 års garanti! T.om Unity har 2 år ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför Burton?
Tillbaka
Topp