Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 91207"><p>Varför ska alla till Cham för??</p><p></p><p>Är det inte bättre att åka till någon ort där inte det är så mycket folk i eller??? </p><p>Eller är det som vanligt att svenskar vill dit där dom känner sig hemma?? Som Kanarieöarna??</p><p></p><p>Jag menar måste ju finnas bättre orter att bo på och framför allt åka på?? </p><p>Eller ska folk ner och festa bara?? </p><p>Hur kul är det med powder hour varje gång det har kommit snö??</p><p></p><p>Går över mitt förstånd....</p><p>Hej på er..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 91207"] Varför ska alla till Cham för?? Är det inte bättre att åka till någon ort där inte det är så mycket folk i eller??? Eller är det som vanligt att svenskar vill dit där dom känner sig hemma?? Som Kanarieöarna?? Jag menar måste ju finnas bättre orter att bo på och framför allt åka på?? Eller ska folk ner och festa bara?? Hur kul är det med powder hour varje gång det har kommit snö?? Går över mitt förstånd.... Hej på er.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Tillbaka
Topp