Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 91219" data-attributes="member: 29566"><p>Hasse: Jo jag är rätt person men att jag inte är i backen förän kl 12 stämmer inte. Inte när det är puder. Visst jag kan erkänna att om jag festat/jobbat till 3-4 på natten och det inte snöat på 2 veckor så flyger jag inte upp ur bingen kl 6 för att gå 3 timmer på skidor för att få lite orört. Då sover jag hellre en stund längre, åker upp, bränner lite pist, slappar och solar. Har det bra helt enkelt. Men om det har dumpat, då lovar jag dig då är jag där fan och med, det finns det många som kan intyga. Känner jag dig eller? Du verkar veta vem jag är...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 91219, member: 29566"] Hasse: Jo jag är rätt person men att jag inte är i backen förän kl 12 stämmer inte. Inte när det är puder. Visst jag kan erkänna att om jag festat/jobbat till 3-4 på natten och det inte snöat på 2 veckor så flyger jag inte upp ur bingen kl 6 för att gå 3 timmer på skidor för att få lite orört. Då sover jag hellre en stund längre, åker upp, bränner lite pist, slappar och solar. Har det bra helt enkelt. Men om det har dumpat, då lovar jag dig då är jag där fan och med, det finns det många som kan intyga. Känner jag dig eller? Du verkar veta vem jag är... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Tillbaka
Topp