Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="j-ens" data-source="post: 91238"><p>Hasse, jag tycker synd om dig, vad har du haft för traumatiska upplevelser i Chamonix egentligen? Är topparna kanske lite för höga? Fryser du om kinderna? Åker mössan ner för ögonen på dig lille vän? Är du kanske 30 år gammal, men tänker som & beter dig som en "insiktsfull" fjortonåring? Jag hoppas verkligen att du är nöjd med vad du presterat under dina år, jag menar, det krävs livserfarenhet för att vara kompetent nog att yttra åsikter à la "varför gör inte alla som jag, jag är ju bäst, kan mest och tjuter högst". Den sortens trångsynthet imponerar inte någonstans. Kan mycket väl förstå att saker och ting övergår ditt förstånd. Jag hoppas för din skull att du är olyckligt kortväxt, annars är du nog tyvärr bara aningen trög.</p><p></p><p>Jag tycker det är tragiskt när trådar som den här dyker upp. Jag menar, det är inte svårt för en utomstående att föreställa sig hälften av skid-och brädåkarna på freeride.se som verbalt förtappade idioter om man läser i forumen. Majoriteten av trådarna tycks vara pajkastning på låg nivå.</p><p></p><p>Till sist en fråga till Nikekl.</p><p>Vad skidar du i för kläder? Om du anser The North Face vara flådigt värre så är jag duktigt nyfiken på att veta vad du åker i. Ge mig ett ärligt svar, annars är jag hundra på att du klämmer ur dig nåt i stil med en mintgrön overall anno 1985.</p><p></p><p>Tack för ordet.</p><p>Bring me the pies...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="j-ens, post: 91238"] Hasse, jag tycker synd om dig, vad har du haft för traumatiska upplevelser i Chamonix egentligen? Är topparna kanske lite för höga? Fryser du om kinderna? Åker mössan ner för ögonen på dig lille vän? Är du kanske 30 år gammal, men tänker som & beter dig som en "insiktsfull" fjortonåring? Jag hoppas verkligen att du är nöjd med vad du presterat under dina år, jag menar, det krävs livserfarenhet för att vara kompetent nog att yttra åsikter à la "varför gör inte alla som jag, jag är ju bäst, kan mest och tjuter högst". Den sortens trångsynthet imponerar inte någonstans. Kan mycket väl förstå att saker och ting övergår ditt förstånd. Jag hoppas för din skull att du är olyckligt kortväxt, annars är du nog tyvärr bara aningen trög. Jag tycker det är tragiskt när trådar som den här dyker upp. Jag menar, det är inte svårt för en utomstående att föreställa sig hälften av skid-och brädåkarna på freeride.se som verbalt förtappade idioter om man läser i forumen. Majoriteten av trådarna tycks vara pajkastning på låg nivå. Till sist en fråga till Nikekl. Vad skidar du i för kläder? Om du anser The North Face vara flådigt värre så är jag duktigt nyfiken på att veta vad du åker i. Ge mig ett ärligt svar, annars är jag hundra på att du klämmer ur dig nåt i stil med en mintgrön overall anno 1985. Tack för ordet. Bring me the pies... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Tillbaka
Topp