Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="j-ens" data-source="post: 91245"><p>Hasse, jag har läst tråden, jag har gjort säsong i Chamonix och jag dissar varken åsikter eller frågor. Vad jag vill ha fram är snarare att jag är trött på alla dessa trådar som startar vid punkt A och landar i en annan galax där man enbart kastar skit på varandra. Du hade lätt kunnat styra den här tråden till något konstruktivt i ditt inledande inlägg, men när du uttrycker dig som du gör så vet jag inte vad du förväntar dig?</p><p></p><p>Vad jag gillar med Chamonix är möjligheterna, det finns otroligt mycket bara man är beredd att gå en timme eller två. Min bästa dag förra året gjorde jag tre åk, första ca kl 10-10.30 jag var tillbaks i byn igen ca 16.30, inga övermäktiga turer med andra ord.</p><p></p><p>För övrigt tror jag inte det krökas mer i Chamonix än i någon annan alphåla.</p><p></p><p>Jag vet inte vid vilken tidpunkt du varit i Chamonix Hasse, om du gjort säsong där eller varifrån du fått dina uppfattningar. Men låt dom stå för dig, berätta gärna om dom men gör det schysst och låt andra ha sina favoriter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="j-ens, post: 91245"] Hasse, jag har läst tråden, jag har gjort säsong i Chamonix och jag dissar varken åsikter eller frågor. Vad jag vill ha fram är snarare att jag är trött på alla dessa trådar som startar vid punkt A och landar i en annan galax där man enbart kastar skit på varandra. Du hade lätt kunnat styra den här tråden till något konstruktivt i ditt inledande inlägg, men när du uttrycker dig som du gör så vet jag inte vad du förväntar dig? Vad jag gillar med Chamonix är möjligheterna, det finns otroligt mycket bara man är beredd att gå en timme eller två. Min bästa dag förra året gjorde jag tre åk, första ca kl 10-10.30 jag var tillbaks i byn igen ca 16.30, inga övermäktiga turer med andra ord. För övrigt tror jag inte det krökas mer i Chamonix än i någon annan alphåla. Jag vet inte vid vilken tidpunkt du varit i Chamonix Hasse, om du gjort säsong där eller varifrån du fått dina uppfattningar. Men låt dom stå för dig, berätta gärna om dom men gör det schysst och låt andra ha sina favoriter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Tillbaka
Topp