Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 91265" data-attributes="member: 13256"><p>Å, en tråd man bara tvingas läsa och sedan droppa in ett inlägg. Shampox är ett speciellt ställe det är vi nog alla överens om. Om det är speciellt bra, dåligt eller överskattat råder det delade meningar om. Jag har själv gjort Shampox och det finns stunder då man bjuds på otroligt bra skidåkning. Det är dock oftare man bjuds på köer, partysugna kids med attityd samt snackpåsar på afterwhatever.</p><p></p><p>Det finns ju saker som endast kan upplevas i Chamonix, det är ju bla. le garage och det är ju värt ett besök isig, dock endast under ett dygn! Jag förstår om folk väljer Chamonix som bas för att försöka starta upp någon verksamhet inom brantåkning eller arbeta med något kring detta. Det som jag har svårare att förstå är att man kan lägga sin endaste alpvecka i Shampox med tron om att man ska få ut den maximala skidåkningen. (jag säger inte att alla som åker dit har den inställningen heller, vissa vill partaja och då är det ju bra drag i byn) Och varför är Chamonix så fantastiskt haussat? Är det rykten från alla som varit där eller är det kanske researrangörerna som skriver så flådiga texter om Chamonix i sina resebroschyrer? Ja varför? (ja jag rider lite på frågeteckentrenden just nu)</p><p></p><p>Sen att det finns folk som inte skyr att ta till med skamgrepp när deras egna argument tar slut är ett riktigt lågvattenmärke.</p><p></p><p>Leder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 91265, member: 13256"] Å, en tråd man bara tvingas läsa och sedan droppa in ett inlägg. Shampox är ett speciellt ställe det är vi nog alla överens om. Om det är speciellt bra, dåligt eller överskattat råder det delade meningar om. Jag har själv gjort Shampox och det finns stunder då man bjuds på otroligt bra skidåkning. Det är dock oftare man bjuds på köer, partysugna kids med attityd samt snackpåsar på afterwhatever. Det finns ju saker som endast kan upplevas i Chamonix, det är ju bla. le garage och det är ju värt ett besök isig, dock endast under ett dygn! Jag förstår om folk väljer Chamonix som bas för att försöka starta upp någon verksamhet inom brantåkning eller arbeta med något kring detta. Det som jag har svårare att förstå är att man kan lägga sin endaste alpvecka i Shampox med tron om att man ska få ut den maximala skidåkningen. (jag säger inte att alla som åker dit har den inställningen heller, vissa vill partaja och då är det ju bra drag i byn) Och varför är Chamonix så fantastiskt haussat? Är det rykten från alla som varit där eller är det kanske researrangörerna som skriver så flådiga texter om Chamonix i sina resebroschyrer? Ja varför? (ja jag rider lite på frågeteckentrenden just nu) Sen att det finns folk som inte skyr att ta till med skamgrepp när deras egna argument tar slut är ett riktigt lågvattenmärke. Leder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Varför Chamonix?
Tillbaka
Topp