Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosenperla" data-source="post: 170581" data-attributes="member: 37113"><p>Jag håller helt och hållet med dig; det har inget med invandrare att göra eller 'deras' slang. Men, det slog mig en liten tankeställare då jag såg hennes inlägg, till vem det nu var, att det kanske ligger mer än bara åsikter om vad folk har på sig när dom åker? :O</p><p>Skulle inte förvåna mig det minsta om det ligger till så.</p><p></p><p>En sak; ni som gjort denna tråd kan inte ni typ neutralisera er och berätta för oss om era fördomar både mot invandrare och mot dem som har 'ghetto' stil. För på det sättet jag ser på era åsikter och era värderingar, och hur jag ser på eran moral, lär knappast vara det rätta. Så? -Det är så lätt att man får olika föreställningar om hur folk resonerar och tycker genom att ödga genom innehållen.</p><p></p><p>Sen det inlägget Emma skickade var knappast på svenska, det var på slang. Och uttrycker man sig i överdrivet slangspråk och har även skapat en argumentaionstråd på sidan av, så är det lätt att misstolka det hela.</p><p>/v</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosenperla, post: 170581, member: 37113"] Jag håller helt och hållet med dig; det har inget med invandrare att göra eller 'deras' slang. Men, det slog mig en liten tankeställare då jag såg hennes inlägg, till vem det nu var, att det kanske ligger mer än bara åsikter om vad folk har på sig när dom åker? :O Skulle inte förvåna mig det minsta om det ligger till så. En sak; ni som gjort denna tråd kan inte ni typ neutralisera er och berätta för oss om era fördomar både mot invandrare och mot dem som har 'ghetto' stil. För på det sättet jag ser på era åsikter och era värderingar, och hur jag ser på eran moral, lär knappast vara det rätta. Så? -Det är så lätt att man får olika föreställningar om hur folk resonerar och tycker genom att ödga genom innehållen. Sen det inlägget Emma skickade var knappast på svenska, det var på slang. Och uttrycker man sig i överdrivet slangspråk och har även skapat en argumentaionstråd på sidan av, så är det lätt att misstolka det hela. /v [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Tillbaka
Topp