Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosenperla" data-source="post: 170872" data-attributes="member: 37113"><p>Exakt! Om ni ska dra fram med en sån här diskussion/argumentation som förmodligen ska väcka en slags uppmärksamhet här på freeride.se, så kan ni väl hålla er på det torra istället för att vränga fram o tillbaka med en skakad dubbelmoral!</p><p>Men ni svarade inte på; vad har eran trygghet från lidingö med det hela att göra? </p><p>När ni säger något sånt så tror man att ni menar att ghettosar kommer ifrån OTRYGGA förorter. Det låter inte alls fel, och sen kan jag förstå allas kommentarer om JL-brudar osv med tanke på att ni lägger fram det så.</p><p>Jag drar nu denna slutsats att ni skapat denna tråd i ett barnsligt pådrag av orelaterad fakta om hur det egentligen ligger till, för att skapa en irritation hos de flesta freerider's; då de flesta åker i pösiga kläder och har en ghettostil. </p><p></p><p>btw, jag har verkligen städat fint här ute på tomten nu. Här i det otrygga :P Ghetto 4-life.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosenperla, post: 170872, member: 37113"] Exakt! Om ni ska dra fram med en sån här diskussion/argumentation som förmodligen ska väcka en slags uppmärksamhet här på freeride.se, så kan ni väl hålla er på det torra istället för att vränga fram o tillbaka med en skakad dubbelmoral! Men ni svarade inte på; vad har eran trygghet från lidingö med det hela att göra? När ni säger något sånt så tror man att ni menar att ghettosar kommer ifrån OTRYGGA förorter. Det låter inte alls fel, och sen kan jag förstå allas kommentarer om JL-brudar osv med tanke på att ni lägger fram det så. Jag drar nu denna slutsats att ni skapat denna tråd i ett barnsligt pådrag av orelaterad fakta om hur det egentligen ligger till, för att skapa en irritation hos de flesta freerider's; då de flesta åker i pösiga kläder och har en ghettostil. btw, jag har verkligen städat fint här ute på tomten nu. Här i det otrygga :P Ghetto 4-life. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Tillbaka
Topp