Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 171011" data-attributes="member: 49616"><p>"De flesta sponsrade och duktiga åkare på freeride verkar ju gå in jävligt hårt för hela ghettostilen -------->(klädmässigt, pratmässigt..)<----------, varför måste man låtsas vara något man inte är? Kan ni inte bara åka skidor grymt, ha kul och vara nöjda med det..?"</p><p></p><p>det var ju inte kläderna nyss? :S äre jag som är dum eller börjar du ändra dig nu eller? Föresten äre väl fan inte eran sak att bestämma hur folk ska se ut/agera/prata? vill vi ha stora kläder och prata på ett visst sätt så låt oss? vi gnäller inte på er i era super tajta sportställ med 45 lagers gore-tex. sen om man är gangstah eller inte är väl en annan sak, men varför ska du hacka på det egentligen? måste man röka weed och vara pimp för att man gillar att se ut på ett visst sätt i backen? tycker inte jag iaf. dom som egentligen är wack i den här diskussionen tycker jag verkar vara ni. so cut the crap.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 171011, member: 49616"] "De flesta sponsrade och duktiga åkare på freeride verkar ju gå in jävligt hårt för hela ghettostilen -------->(klädmässigt, pratmässigt..)<----------, varför måste man låtsas vara något man inte är? Kan ni inte bara åka skidor grymt, ha kul och vara nöjda med det..?" det var ju inte kläderna nyss? :S äre jag som är dum eller börjar du ändra dig nu eller? Föresten äre väl fan inte eran sak att bestämma hur folk ska se ut/agera/prata? vill vi ha stora kläder och prata på ett visst sätt så låt oss? vi gnäller inte på er i era super tajta sportställ med 45 lagers gore-tex. sen om man är gangstah eller inte är väl en annan sak, men varför ska du hacka på det egentligen? måste man röka weed och vara pimp för att man gillar att se ut på ett visst sätt i backen? tycker inte jag iaf. dom som egentligen är wack i den här diskussionen tycker jag verkar vara ni. so cut the crap. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Tillbaka
Topp