Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosenperla" data-source="post: 171774" data-attributes="member: 37113"><p>Argumenten brassar från EmmaL; argumentfulla? </p><p>Snälla, ni har inte sagt vad ni tycker är ghetto, och om ni påstår att det är horor och knark ja då har ni formulerat er ganska fel i topicen :O </p><p>Varför ska ni göra en tråd där alla får säga vad dom tror är en ghetto-person? Då kan vi lika gärna göra en tråd som säger "Vad utmärker en Lidingö-fjortis?" </p><p>Sen så åsikten om en ghetto person är nog lika konkret som att veta om innekillar. Ghetto är inte använd för att dom kommer från ett ghetto eller något liknande, utan för att det just är "ghetto"; alla dessa människor i förorterna är knappast tight-klädda! De människor i förorterna, oftast utlänningar, bär pösiga kläder, därav kan man kanske konstatera att man använder ordet "ghettostile" på någon som åker skidor just för att de människor som bor i ghettosamhället bär sådana kläder. </p><p></p><p>Getto för mig är då en person, oavsett färg, kön, ålder, som bor utanför det välbärgade samhället, förorten. Den personen bär pösiga kläder och är i typ med hipphopp och blingbling; på samma sätt som ni är i "bling bling" med skor, eller att man är i "bling bling" för diverse kläder eller utsmyckning av rum osv. Dera blingbling är då utsmyckning till högsta grad, på bilar, på människor ja tomtar o hus med. </p><p>Jag tror inte jag behöver säga mer om vad jag tycker är getto, det säger säg självt det jag sagt och behöver inte vidarutvecklas.</p><p></p><p>Säg mig nu vad ni anser är getto, om vi börjar om från början menar jag!</p><p></p><p>-> Glad sommar / sommarlov, btw.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosenperla, post: 171774, member: 37113"] Argumenten brassar från EmmaL; argumentfulla? Snälla, ni har inte sagt vad ni tycker är ghetto, och om ni påstår att det är horor och knark ja då har ni formulerat er ganska fel i topicen :O Varför ska ni göra en tråd där alla får säga vad dom tror är en ghetto-person? Då kan vi lika gärna göra en tråd som säger "Vad utmärker en Lidingö-fjortis?" Sen så åsikten om en ghetto person är nog lika konkret som att veta om innekillar. Ghetto är inte använd för att dom kommer från ett ghetto eller något liknande, utan för att det just är "ghetto"; alla dessa människor i förorterna är knappast tight-klädda! De människor i förorterna, oftast utlänningar, bär pösiga kläder, därav kan man kanske konstatera att man använder ordet "ghettostile" på någon som åker skidor just för att de människor som bor i ghettosamhället bär sådana kläder. Getto för mig är då en person, oavsett färg, kön, ålder, som bor utanför det välbärgade samhället, förorten. Den personen bär pösiga kläder och är i typ med hipphopp och blingbling; på samma sätt som ni är i "bling bling" med skor, eller att man är i "bling bling" för diverse kläder eller utsmyckning av rum osv. Dera blingbling är då utsmyckning till högsta grad, på bilar, på människor ja tomtar o hus med. Jag tror inte jag behöver säga mer om vad jag tycker är getto, det säger säg självt det jag sagt och behöver inte vidarutvecklas. Säg mig nu vad ni anser är getto, om vi börjar om från början menar jag! -> Glad sommar / sommarlov, btw. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Tillbaka
Topp