Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibber_Skiz" data-source="post: 399916" data-attributes="member: 80513"><p>kan ju säga en sak, Ghetto "stilen" uppfanns för många år sen, innan världskrigen kan jag ju säga er, det var folk som var fattiga, bodde på gatan, som slogs för sitt liv varje dag! "GANGSTA"!</p><p></p><p>Om man vill vara en gangsta, kan man "bli" det, du tror att du är det, men du blir aldrig en riktig, typ som 50cent, bodde i ett svart, fattigt område, vart skjuten 9 gånger! om du gör det han gjorde är du en gangster!, och det där du menade med "kiip it riiiiil" osv, Jag tycker att svarta/färgade personer kan få använda det språket, för det passar dom iaf, om en vit kommer till en svart ba, Yoo niggah, whatts cracking dawg? då låter det bara patetistk, men om en svart säger så blir det bara coolt helt enkelt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibber_Skiz, post: 399916, member: 80513"] kan ju säga en sak, Ghetto "stilen" uppfanns för många år sen, innan världskrigen kan jag ju säga er, det var folk som var fattiga, bodde på gatan, som slogs för sitt liv varje dag! "GANGSTA"! Om man vill vara en gangsta, kan man "bli" det, du tror att du är det, men du blir aldrig en riktig, typ som 50cent, bodde i ett svart, fattigt område, vart skjuten 9 gånger! om du gör det han gjorde är du en gangster!, och det där du menade med "kiip it riiiiil" osv, Jag tycker att svarta/färgade personer kan få använda det språket, för det passar dom iaf, om en vit kommer till en svart ba, Yoo niggah, whatts cracking dawg? då låter det bara patetistk, men om en svart säger så blir det bara coolt helt enkelt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Tillbaka
Topp