Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 399968" data-attributes="member: 57206"><p>Canada Goose och JL är inte heller särskillt snyggt, men det är faktiskt inte heller nå dyrare än många skidkläder som kostar 5000 kr för ett ställ, fast då får man ju kläder gjorda för skidåkning ^^ Sen kanske största skillnaden mellan "lidingö-bratzen" och många "gangstas" är väl iaf att gangstas'n oftast kan åka i till skillnad från lidingöbon. Som "lantis" fick jag många av mina värsta farhågor om bratz & skidåkning besannade då jag i förrgår var inne på Alpingaraget i Sthlm, var lite roligt att stå där i skidhörnan och tjuvlyssna på när bratzen skulle ha sina nya grejjer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 399968, member: 57206"] Canada Goose och JL är inte heller särskillt snyggt, men det är faktiskt inte heller nå dyrare än många skidkläder som kostar 5000 kr för ett ställ, fast då får man ju kläder gjorda för skidåkning ^^ Sen kanske största skillnaden mellan "lidingö-bratzen" och många "gangstas" är väl iaf att gangstas'n oftast kan åka i till skillnad från lidingöbon. Som "lantis" fick jag många av mina värsta farhågor om bratz & skidåkning besannade då jag i förrgår var inne på Alpingaraget i Sthlm, var lite roligt att stå där i skidhörnan och tjuvlyssna på när bratzen skulle ha sina nya grejjer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Tillbaka
Topp