Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="richardtenggren" data-source="post: 400113"><p>Alltså denna tråd består av en hel del patetiska inlägg, alla borde ju ändå förstå vad de menar. Man kan ju trots allt "läsa mellan raderna" och förstå dem, liksom de menar ju att folk kallar sig gangsters fast de egentligen inte är det, och använder grov slang. Visst det är förståligt för de som kommer från förorter, med mycket folk med annan etnisk bakgrund. Som kan ha en hel del problem med svenskan, vilket är förståligt för det sägs vara ett svårt språk att lära sig.</p><p></p><p>Sen klädstilen sa de ju att de gillade. Det är ju inte heller bättre att klaga på JL och andra märken, vad är felet med JL? Jag gillar det, jag bor lite ute på landet kan man säga, i söda norrland, men jag uppskattar deras kläder ändå. De som försöker "ge igen" eller nått på dessa Lidingö flickor är ju bara patetiska och försöker tracka dyra märkeskläder, jag anser ofta det bygger på avundsjuka. För alla som bär JL kläder har ju säkert blivit kallad "JL-bög" eller nått liknade. Vad spelar det för roll vad man bär för kläder, huvudsaken man gillar dom själv, anser jag.</p><p></p><p>Sen finns det verkligen ghetto i sverige nu för tiden? Nej, skulle inte tro det.</p><p></p><p>Sen håller jag med som någon skrev, det spelar väl ingen roll att de bor på lidingö, det hör ju inte till diskussionen tycker jag.</p><p></p><p>De som skriver oseriösa inlägg gör ju bara tråden längre och jobbigare att läsa och kunna skriva ett eget vettigt inlägg. Väx upp, och var seriösa istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="richardtenggren, post: 400113"] Alltså denna tråd består av en hel del patetiska inlägg, alla borde ju ändå förstå vad de menar. Man kan ju trots allt "läsa mellan raderna" och förstå dem, liksom de menar ju att folk kallar sig gangsters fast de egentligen inte är det, och använder grov slang. Visst det är förståligt för de som kommer från förorter, med mycket folk med annan etnisk bakgrund. Som kan ha en hel del problem med svenskan, vilket är förståligt för det sägs vara ett svårt språk att lära sig. Sen klädstilen sa de ju att de gillade. Det är ju inte heller bättre att klaga på JL och andra märken, vad är felet med JL? Jag gillar det, jag bor lite ute på landet kan man säga, i söda norrland, men jag uppskattar deras kläder ändå. De som försöker "ge igen" eller nått på dessa Lidingö flickor är ju bara patetiska och försöker tracka dyra märkeskläder, jag anser ofta det bygger på avundsjuka. För alla som bär JL kläder har ju säkert blivit kallad "JL-bög" eller nått liknade. Vad spelar det för roll vad man bär för kläder, huvudsaken man gillar dom själv, anser jag. Sen finns det verkligen ghetto i sverige nu för tiden? Nej, skulle inte tro det. Sen håller jag med som någon skrev, det spelar väl ingen roll att de bor på lidingö, det hör ju inte till diskussionen tycker jag. De som skriver oseriösa inlägg gör ju bara tråden längre och jobbigare att läsa och kunna skriva ett eget vettigt inlägg. Väx upp, och var seriösa istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför detta ständiga snack om ghettogansters?!
Tillbaka
Topp