Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför e snowboard såå grymt!=S
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChamBenkeYxan" data-source="post: 124666" data-attributes="member: 34055"><p>Vad e bäst?</p><p>Cham Anton?</p><p>Jäger Fernet?</p><p>Flickor killar?</p><p>Hitler Stalin?</p><p></p><p>Själv gillar jag flickor bättre än killar.</p><p>Chamonix slår hårdare än anton jusst nu iaf.</p><p>Jäger är dock mkt bättre än fernet.</p><p>Hitler och Stalin tycker jag inte om någon av dom.</p><p></p><p>Ska du vara supercool ska du självklart sätta på dig dom största och bredaste skidorna som någonsin har existerat. Om du kan åka eller ej behöver du inte bry dig om. Du ska ändå bara stå och limma på brudar i liftkön. Se gärna till att ha en väska med lavinspade på utsidan oxo. Det e coolt som fan.</p><p>Men sen e ju bräda så jävla tufft. Och tuff ska man ju va inte cool.</p><p>Så köp en bräda på cirka 2 meter så ser du tuff ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChamBenkeYxan, post: 124666, member: 34055"] Vad e bäst? Cham Anton? Jäger Fernet? Flickor killar? Hitler Stalin? Själv gillar jag flickor bättre än killar. Chamonix slår hårdare än anton jusst nu iaf. Jäger är dock mkt bättre än fernet. Hitler och Stalin tycker jag inte om någon av dom. Ska du vara supercool ska du självklart sätta på dig dom största och bredaste skidorna som någonsin har existerat. Om du kan åka eller ej behöver du inte bry dig om. Du ska ändå bara stå och limma på brudar i liftkön. Se gärna till att ha en väska med lavinspade på utsidan oxo. Det e coolt som fan. Men sen e ju bräda så jävla tufft. Och tuff ska man ju va inte cool. Så köp en bräda på cirka 2 meter så ser du tuff ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
varför e snowboard såå grymt!=S
Tillbaka
Topp