Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför finns det så mycket att välja på? (Hjälp med köp)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilfons" data-source="post: 1275248" data-attributes="member: 102112"><p>Jag är din vikt och anigen längre (192cm). Har kört på en Flying V 163cm under flera år, men bytte förra säsongen till en flight attendant för att fokusera mer på piståkningen. Kan med facit i hand säga att det skiljer inte supermycket vad gäller carvingen, Flying V är märkbart kapabel till carving.</p><p></p><p>Men, nu till det viktiga. Step On. Köpte det till min flight attendant Mitt bästa köp oavsett kategori. Fan vad härligt det är. Kan inte förstå att jag väntat så länge och kan inte förstå varför inte alla byter omgående. Jo, kostar en del, men sälj allt du har om det krävs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilfons, post: 1275248, member: 102112"] Jag är din vikt och anigen längre (192cm). Har kört på en Flying V 163cm under flera år, men bytte förra säsongen till en flight attendant för att fokusera mer på piståkningen. Kan med facit i hand säga att det skiljer inte supermycket vad gäller carvingen, Flying V är märkbart kapabel till carving. Men, nu till det viktiga. Step On. Köpte det till min flight attendant Mitt bästa köp oavsett kategori. Fan vad härligt det är. Kan inte förstå att jag väntat så länge och kan inte förstå varför inte alla byter omgående. Jo, kostar en del, men sälj allt du har om det krävs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Varför finns det så mycket att välja på? (Hjälp med köp)
Tillbaka
Topp